Doorgaan naar hoofdcontent

🇬🇷DAG 23: Killini (Kastro Beach)

Woensdag 4 mei 2022

Πηγαίνουμε στην παραλία (vamos a la playa)


Relaxen met een licht hongergevoel, daar komt het vandaag op neer. Voor het avondeten kan ik in het restaurant van gisteren terecht. De rest van de dag gaat op 2 net niet beschimmelde boterhammen en een zakje amandelen. Maar medelijden is niet noodzakelijk, want het 10 km lange strand met azuurblauwe zee, Westkust, voor mij alleen, vergoedt veel. Een beetje bakken in de zon om te proberen nog iets te doen aan de Henny K-K-K-K-Kuiper wielrenners-look….
Na het wasje, met handzeep in de wasbak, doe ik verder zo weinig mogelijk. 
Ik waag alleen nog een poging om iets van een supermarkt te vinden. Op weg naar het hek, passeer ik de eigenaar van het complex. Ik was van plan om hem om raad te vragen, maar het Griekse talenwonder schreeuwt, terwijl ik op de fiets passeer: “Spazieren !?”, dus dat gaat weinig zin hebben. Ik stuit op dezelfde afschrikwekkende berg als gisteren en laat het verder zo.

Het wordt dus lekker op strand zitten met uitzicht op de eilanden Zakynthos en Kefalonia. 
Het enige wat er verder gebeurt, is de veerboot die 2 x per dag passeert.
‘S Avonds haal ik de gemiste maaltijden meer dan in.

Verder, just another boring day….